Barkod Danışmanlığı

/img/page/itibar/4.png

Barkod Danışmanlığı

Barkod, ulusal ve uluslararası ticarette el değiştiren ürünün tanımlanması ve bu ürünün hareketlerinin izlenmesi için evrensel standartlar geliştiren bir "bilgi standardı tanımlama ve uygulama sistemidir". Her şirketin kendine özgü numaraları vardır. Bu numaralar tescillidir. Başka bir firma kullanamaz. Kişiye veya şirkete ait olan barkodlar, pratik yöntemlerle elde edilebilir. Satılabilen ve devredilebilen bu haklar, resmi yaptırım hakkı tanımaktadır.


Bu Sistem Nasıl Çalışır?

Barkodlardaki numara bilgisayara kaydedilir. Bu numaraya bir dosya açılır. Ürünün bütün bilgileri bu dosyaya girilir. Okutma işlemi sonucunda bilgiler ekrana yansır.Dünya genelinde rakam ve harflerden oluşan birçok barkod alfabesi bulunuyor. Ürüne ait bu numaralar, başka ürünlere verilemez. Firma veya şahıs kategorisine özeldir.


Firmamız Barkod Numarasını Nasıl Alıyor?

  • 1-Şirkete ait ticaret odası sicil numarası gerekir. Bu numara bağlı bulunan Ticaret Odası’ndan alınabilir.
  • 2-Boş veya dolu gelir tablosu da gerekli belgeler içerisindedir. Gelir ve gider kısmı boş dahi olsa tablo istenmektedir.
  • 3-Yeni kurulan şirketler için ticaret sicil gazetesi gerekli belgeler içerisindedir. Bu resmi gazete, yeni kurulan şirketlere özeldir.
  • 4-Mali müşavir onaylı gelir tablosu, şirketin muhasebecisi tarafından temin edilir. Müşavir onaylı olan bu tablo, şirketin gelir özelliğini belirlemektedir.
  • 5-Noter onaylı taahhütname, her hangi bir noterden alınabilir. Kimlik bilgileri ve diğer bilgiler notere verilir. Konu ile ilgili taahhütnameyi noter hazırlar. Şirket sahibi taahhütnameyi imzalar.
  • 6-Barkod uygulamasına tabi tutulacak ürün listesi de önemlidir. Bu ürün listesine göre numara verilmektedir.
  • 7-on olarak da kişi veya firmaya ait vekaletname gereklidir. Bu belge de noterden alınabilir.
İNKA TESCİL
İlgili Haberler

Dijital dünyamıza siz de katılmak ister misiniz?

Son duyurular için abone ol